Pages

Saturday, December 7, 2013

Corn Field













Purplish blue top from Honey Moon  l  Black leather mini skirt from Mico Fashion Square  l  Owl necklace from Vintage Style  l  Jeffrey Campbells inspired boots from SingxFashion  l  Shades from Calvin Klein

You know what's the one thing I learned about taking outfit shots in a corn field? Is that one should always prepare a pair of slippers if you are gonna wear killer heels. 

Not only is the road super rocky that I had to grip my toes (and the person next to me) to balance myself, but I also kept praying that a snake won't come out of no where because God knows that I can't run in those heels.

But isn't the greenish scenery nice though? Felt like I was in Cameron Highlands minus the cold temperature.

By the way, this top is supposed to be really girly and would go really well with a white skirt instead of a black one, but of course, I can't/don't do girly and I haz no white skirt, so this is all I can do for now D:

Ooh I also just started working! It's an office job :D Will talk more about it next time :) Meanwhile, there's a few Behind The Scenes photos below. Enjoy :)




My sister took continuous shots when I turned around and I really love how the photos turned out :)




This is me trying not to step on the creepy crawlies. There were spiders, earthworms, caterpillars, and a whole lot more of bugs that I have not seen before.
My mum, my photographer and location scouter. She was the one that suggested this place :D


P.S: Photos have different lighting due to different cameras. But the last photo here is just plain edited.haha


 Find me on:  Instagram  l  Twitter  l  Dayre  l Bloglovin  l  Imotiv  l  Lookbook  l  WhatIWear  


11 comments:

  1. So nice to have your mum as your photographer :D

    ReplyDelete
  2. Oh dang! You look so tall girl! :) Hopefully everything has been going pretty good for your family! :) Love the scenery and the outfit! :)

    fairywater79.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha photographer got amazing angles. I'm actually not that tall >< Aww thank you so much =') We are hanging on =) Thank you once again! You are a sweetheart <3

      Delete
  3. Really is a nice place for photoshooting :D Good job babe!!!! <3

    Xoxo
    www.hervoguediary.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha yeah it is! Thank you babe :DD xoxo <3

      Delete
  4. This is such a lovely setting for the photos. You look absolutely gorgeous, and i love the creepy-crawly photo, haha!
    -Kate from bleached mort
    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes ikr. haha. Aww thank you :') hahah I thought that was rather funny, that's why I decided to put it up on my blog XD

      Delete
  5. the photos all turned out so nice with the corn field!!! :D LIKE LIKE

    ReplyDelete
  6. Wow lovely outfit and great pics! Just found your blog and really like it! Would you like to follow each other on GFC, Facebook and bloglovin to stay in touch? Let me know, thanks!

    xx,
    www.mellowyellowblog.com

    ReplyDelete